Jak znaleźć partnera do MLM?

Jak znaleźć partnera do MLM?

Jednym z podstawowych problemów osób rozpoczynających karierę w branży MLM (multi-level marketing tzn. marketing wielopoziomowy) jest znalezienie nowych partnerów do biznesu. Jest jednak kilka prostych sposobów, aby łatwo rekrutować nowe osoby.

 

Facebook

Chociaż dla wielu osób może się to wydawać mało prawdopodobne, jest to jedna z najbardziej skutecznych form rekrutacji. Facebook pozwala zacząć od pewnej ilości kontaktów, jaką stanowią znajomi, a następnie drogą poleceń rozszerzać tę liczbę. Szukanie partnerów wśród znajomych jest dobrym pomysłem zwłaszcza dla osób początkujących. Łatwiej jest złożyć propozycję komuś znajomemu, z kim ma się wspólne tematy do rozmowy.

Po nawiązaniu kontaktu i umówieniu się na spotkanie, warto zapytać o możliwość dalszego polecenia. Czy nasz znajomy nie zna może kogoś, kto byłby zainteresowany możliwością współpracy? Nic nie stracimy pytając, a pozwoli to na rozszerzenie potencjalnej listy kontaktów.

 

Inną formą rekrutacji na Facebooku są grupy tematyczne

Warto się zastanowić do członków jakiej grupy najlepiej przemówią nasze produkty. Jeśli są to np. kosmetyki ekologiczne, warto dołączyć do kilku grup związanych ze zdrowym stylem życia. Po przyjęciu do grupy dobrze jest pozostać aktywnym- publikować interesujące posty, komentować, brać udział w dyskusjach.

Dobrze wykorzystany, profil na Facebooku może stanowić świetne narzędzie marketingowe, które pozwoli na ciągłe rozszerzanie listy kontaktów.

 

Inne media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie jednym z najłatwiejszych sposobów na pozyskanie nowych partnerów w biznesie typu MLM. Szczególnie polecane przy tego typu działalności są Twitter i Instagram. Za pomocą wpisania danego słowa, poprzedzonego hasztagiem (np. „#zdrowazywnosc”) możemy zobaczyć listę wszystkich osób, które interesują się konkretnym tematem.

Zawsze warto szukać wśród osób, które stwarzają większe podobieństwo że zainteresują się naszym produktem. Dzięki szukaniu w konkretnych grupach docelowych, znacznie zwiększa się szansę na sukces. Przykładowo sprzedaż kosmetyków do makijażu jest branżą, w której o wiele lepiej odnajdą się kobiety.

 

Autoreklama

Istnieje wiele ciekawych form autopromocji, które pozwolą zaintrygować potencjalnych partnerów. W tym celu nie jest wcale potrzebny duży budżet. Dobrym pomysłem jest np. umieszczenie na czapce w której chodzimy nadruku, nawiązującego do prowadzonej działalności, wraz z podaniem informacji kontaktowych (np. Czy chciałbyś dowiedzieć się jak zarobić więcej pieniędzy? Zadzwoń pod nr …, a dowiesz się więcej”).

 

Podobnej treści reklamę można zamieścić również np. na swoim samochodzie

Dobrą decyzją jest również inwestycja we własne wizytówki. Dzięki nich wydamy się potencjalnym partnerom bardziej profesjonalni, ułatwi to również nawiązywanie nowych kontaktów. Wizytówki można wręczać potencjalnym klientom, ale także zostawiać w miejscach na to przeznaczonych np. na tablicach ogłoszeniowych.

 

Odpowiednie podejście

Warto zadbać o jakość swojego profilu w mediach społecznościowych. Dobierając zdjęcia i publikując posty, dobrze pamiętać że wielu potencjalnych partnerów oceni nas właśnie na podstawie tych treści. Dlatego należy budować profesjonalny wizerunek i unikać dodawania treści mogących zniechęcić potencjalnych kandydatów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *